Få personlig træningsprogram, kostplan, yoga- og meditationsprogrammer, så du kan styrke din krop, kost og sind sammen med os.

Bestil et forløb

Amanda Hauge Alminde

Julia Hauge Alminde

Stolte modtagere af et Mikrolegat på 25.000 kr.

Styrk din krop, kost og dit sind med os

Yoga og meditation

Denne pakke indholder en personlig opstartssamtale, hvor vi tager udgangspunkt i dine mål og ønsker, herefter laves en skræddersyet plan, hvor du har adgang til et omfattende videoarkiv og tæt kontakt til din HAUGE. Denne pakke kan nemt kombineres med enten træning eller kost, for et mere omfavnende forløb.

    • Opstartssamtale og skæddersyet plan
    • Adgang til et omfattende videoarkiv
    • Løbende vejledning og tilpasning af plan
    • Mulighed for at kontakte din HAUGE 24/7
    • Forløbet varer i 3 måneder, med mulighed for tilkøb
Læs mere om yoga

Træning

Denne pakke indholder en personlig opstartssamtale, hvor vi tager udgangspunkt i dine mål og ønsker, herefter laves en skræddersyet plan ud fra din hverdag, erfaringer og behov. Samtidig har du tæt kontakt til din HAUGE. Denne pakke kan nemt kombineres med enten kost eller yoga/meditation, for et mere omfavnende forløb.

    • Opstartssamtale med din HAUGE
    • Skæddersyet træningsplan tilpasset din hverdag
    • Løbende vejledning og tilpasning af plan
    • Mulighed for at kontakte din HAUGE 24/7
    • Forløbet varer i 3 måneder, med mulighed for tilkøb
Læs mere om træning

Kost

Denne pakke indholder en personlig opstartssamtale, hvor vi tager udgangspunkt i dine mål og ønsker, herefter laves en skræddersyet plan ud fra din hverdag, vaner,  normale kost og behov. Samtidig har du tæt kontakt til din HAUGE. Denne pakke kan nemt kombineres med enten træning eller yoga/meditation, for et mere omfavnende forløb.

    • Opstartssamtale med din HAUGE
    • Skæddersyet kostplan tilpasset din behov
    • Løbende vejledning og tilpasning af plan
    • Mulighed for at kontakte din HAUGE 24/7
    • Forløbet varer i 3 måneder, med mulighed for tilkøb
Læs mere om kost

Anbefalinger

Jeg har gennem ét år deltaget på yogaholdet hos UCN studenterakademiet, hvor Amanda er instruktør. Gennem yogaen får jeg hele kroppen rørt, og Amanda giver mulighed for tilpasning af stillingerne til egen krop. Amanda lægger meget vægt på at yogaen ikke skal se ud på en bestemt måde, men at det skal føles godt i kroppen, hvilket har givet mig en masse motivation!

Emma / Yoga

I alt tabte jeg 22,3 kg over 11 måneder, og har holdt vægten nede. Det er meget nemmere at købe tøj nu. Det er også nemmere at bedømme hvad jeg skal spise, i stedet for de store portioner jeg plejede. Jeg er tryg i at jeg nok skal blive mæt af det jeg får, for jeg var faktisk bange for at sulte på diæt. Jeg kan gå op ad trappen uden at blive forpustet og føre en samtale samtidig. Jeg er ikke længere bange for at få diabetes.

Sidsel / Kost og træning

Det bedste yogahold, jeg har været på! Jeg går altid derfra afslappet og fuldkommen udspændt. Og min krop når altid at blive træt efter styrke og balanceøvelser, så jeg vil helt sikkert blive ved med at komme hver onsdag!

Julie / Yoga

Jeg har nu gået til yoga hos Amanda i et år. Hver onsdag glæder jeg mig til den ene time, der er låst fast i min kalender. Det er dén dag kl. 17.00-18.00, der ikke må planlægges andet. Jeg nyder at komme til yoga, da det er mit frirum og tidspunkt på ugen jeg oprigtig kan få slappet af, lyttet og mærket efter i kroppen, om jeg har det godt. Jeg er et menneske, der godt kan lide at have fart på, så at have den mulighed at kunne komme hver onsdag til Amandas time, hvor hun hjælper mig med at slappe fuldstændig af, er det bedste. Hun er simpelthen så dygtig, både til at få løsnet alt tension i kroppen, finde ud af mere om sin egen krop og hvad den egentlig kan, men vigtigst, får en til at føle sig afslappet, især efter. Føler ofte efter yoga, at jeg på en eller anden måde bliver genfødt, og er klar til resten af ugens hårde kamp.

Maria-Louise / Yoga

Med Julia, som min coach, fik vi i samarbejde stykket et program sammen, hvortil vi snakkede om mine mål, svagheder og styrker. Jeg havde på tidspunktet pådraget min nogle skader, som vi opbyggede træningsplanen omkring, så de ikke blev forværret. Jeg kunne til hver en tid komme med feedback til træningsplanen eller blot en øvelse, som kunne ændres, og samtidigt fik jeg en forklaring på, hvad de enkelte øvelser var brugt til og hvordan den nye så ville ændre nogle af de andre øvelser i programmet, så jeg fik mest muligt ud af min tid.

Emil / Træning og kost

Læs gode råd på vores blog

Følg os på @Hauge_bodyandmind